Invenco Care™

Yrityksille ja organisaatioille on oman ydinosaamisen lisäksi tärkeää korkea toimintavarmuus eri tilanteissa. Usein organisaatioilla ei ole riittävästi omia resursseja valvomaan päivittäisten tiedon integroinnin/ETL- ja raportoinnin/BI-/suunnittelujärjestelmien rutiinien toimivuutta.

Kokenut tukitiimi

Talouden perinteiset, usein historiaan painottuvat, kuukausitason seurannat ovat jo rutiiniraportointia ja lähinnä juridiseen raportointiin sopivia. Ennustamiseen kuitenkin tarvitaan suunnittelujärjestelmä, jonka avulla ajantasainen tieto on sitä tarvitsevilla helposti ja ajantasaisesti saatavilla. Perinteisestä kalenterivuosittaisesta budjetoinnista ollaankin siirtymässä rullaavan ennustamisen malliin, mikä mahdollistaa nopeamman reagoinnin jatkuvasti muuttuviin tilanteisiin. Suunnitteluratkaisun tulee olla integroitu muihin järjestelmiin, jotta tieto on reaaliaikaista, läpinäkyvää, monipuolisesti ja helposti seurattavaa ja analysoitavaa. Ennusteet on myös pystyttävä laatimaan hajautetusti organisaatiossa ja ne on oltava helposti saatavilla yritystason koosteeksi.

Invencon asiantuntijat miettivät yhdessä asiakkaan kanssa parhaat mahdolliset suorituskyvyn johtamisen prosessit liiketoiminnan tarpeisiin nähden.

INVENCO CARE™ -PALVELUT

Sovellusylläpito

Asiakkaan tarpeisiin räätälöidyt palvelut sovelluksen ylläpitoon ja pienkehitykseen.

Invencon ylläpitopalvelut kattavat sopimuksen mukaan koko ylläpitopalvelun kokonaisuuden aina järjestelmän toimivuuden varmistamisesta (jatkuva seuranta) ja korjaustoimenpiteiden tekemisestä pienkehitykseen.

Invencon ylläpitopalvelut räätälöidään aina vastaamaan asiakkaan tarpeita. Ylläpitoon voi sisältyä esimerkiksi jokin kiinteä osa, millä asiakas saa takuun sovitusta resurssi- ja palvelukokonaisuudesta. Vaihtoehtoisesti asiakas voi sopia ylläpitopalvelusta, jossa toimimme “hälytysvalmiudessa” ilman erillistä kiinteää palvelumaksua.

Palvelutiimin tehtävät räätälöidään asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Asiakkaan ei tarvitse käyttää työaikaansa esim. päivittäisten rutiinien valvomiseen eikä ongelmien ratkomiseen.

Usein päädytään ratkaisuun, jossa osaaminen on porrastettu kolmeen tasoon:

TASO

Jatkuvan palvelun tiimi hoitaa pääasiassa virhe- ja häiriöhuoltoon liittyviä tehtäviä

TASO

Teknologian tuntevat seniorikonsultit hoitavat muutos-, pien- ja jatkokehitystöitä

TASO

Vastaa esim. arkkitehtuurista

Jatkokehitys

Huolehdimme vankalla osaamisella BI-ympäristösi tuloksellisesta jatkokehittämisestä.

Invencolla on palveluksessa konsultteja, joilla on usean vuoden kokemus BI-ratkaisujen toteuttamisesta. He ovat työskennelleet useilla toimialoilla ja erilaisten liiketoimintayksiköiden kanssa. Konsulttimme ovat suorittaneet oman tuotealansa sertifikaatteja. Invencon konsultit ovat luotettavia kumppaneita, kun yrityksellä on erilaisia jatkokehitystarpeita.

Elinkaaripalvelut

Huolehdimme, että asiakkaalla on käytössään tarvitsemansa modernit ratkaisut.

Invencolaiset seuraavat osaamisalueidensa tuotteiden uusimpia versioita ja ominaisuuksia. He pystyvät kertomaan asiakkaille uusista muutoksista ja niiden tuomista hyödyistä.

Palvelumme kattaa myös elinkaaren loppuvaiheessa olevien ratkaisujen hallitun alasajon. Välttämättä tätä vanhan teknologian osaamista ei ole kaikilla toimijoilla, mutta sitä löytyy Invencon konsulteilta.

Valmennus

Asiantuntijamme ovat vierelläsi auttamassa eri tilanteissa ja haasteissa.

Invenco tarjoaa yrityksille ja organisaatioille konsultoinnin lisäksi myös analytiikkaan liittyvää valmennusta, jossa yhdistyy käytännönläheinen koulutus ja toteutus. Valmennus voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaiseksi.

Voimme myös suunnitella asiakkaillemme käyttötukipalvelun, jossa asiakkaamme saavat tukea tuotteidensa käytössä tai kehittämisessä tarvittaessa.

Palvelun lisäarvo asiakkaalle

Asiakas voi luottaa siihen, että virhetilanteet korjataan nopeasti, kustannustehokkaasti ja asiantuntemuksella. Asiakkaalle syntyy säästöjä, kun palvelu on keskitetty eikä ole päällekkäisiä toimintoja.

Invencon palvelutiimi tuo asiakkaalle selkeää lisäarvoa: tekninen laatu on hyvä ja asiakas voi luottaa järjestelmän toimimiseen. Palvelun sujuvuutta seurataan säännöllisillä palavereilla ja yhdessä sovituilla mittareilla.

Olen vakuuttunut, että Invencon joustava tukitiimi ja tukimalli on meille paras ratkaisu takaamaan järjestelmän käytettävyyden kustannustehokkaasti”, Jarmo Kärkkäinen, Firan Head of IT.

MIKSI INVENCO CARE?

Invencolla on tällä hetkellä kymmeniä asiakkaita, joiden ympäristö on tavalla tai toisella Invencon sovellusylläpidon piirissä. Meillä on vahva käytännön kokemus BI-järjestelmien tukitoiminnoista.

Vahvuutemme ovat:

Joustavuus eri palvelumalleihin ja ensimmäisen tuen tason korkea osaamisemme. Uskomme, että mitä enemmän virhetilanteita pystytään ratkaisemaan ensimmäisessä tukitasossa, sitä nopeampaa ja helpompaa se on myös asiakkaille. Korkea osaamistaso kaikilla tukea tarjoavilla portailla on onnistumisemme avain.

Palveluiden räätälöitävyys asiakkaan tarpeiden mukaan, huomioiden säännöllinen toimintatapa.

Emme tarjoa ns. ”bulkki”-ylläpitoa. Varmistamme, että asiakkaan lähtötilanne ja tavoitteet otetaan huomioon sopimusta tehtäessä.

Hyvä osaaminen asiakkaan tuotteista ja niihin liittyvistä integraatioista sekä riittävä ja pätevä miehitys hoitamaan tehtäviä.

Ensimmäisen tukitason konsulteilla on kaikilla usean vuoden kokemus BI-hankkeista ja -ympäristöistä. Tukitiimillä on käytössäään myös koko Invencon ja Invencon kumppaneiden verkosto.

Asiakkaalle nimetään dedikoitu palvelutiimi, joka ottaa vastuun tukitehtävistä ja ratkaisee tukipyynnöt. Palvelupäällikkö valvoo tukipyyntöjen ratkaisupolkua. Käyttäjä eli asiakas saa avun nopeasti ja luotettavasti.

Invencolla arvostetaan tuessa työskenteleviä konsultteja. Loppujen lopuksi vaativien ongelmien ratkaiseminen on vähintään yhtä haastavaa kuin itse ratkaisujen tekeminen puhtaalta pöydältä.

Kerromme mielellämme lisää Invenco Care™ -palvelusta. Ota yhteyttä, niin räätälöidään yrityksellesi sopiva palvelumalli.

KIINNOS­TUITKO?

Lähetä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

INVENCO OY

Invenco on yritysten suorituskyvyn johtamiseen, tietovarastointiin ja raportointiin erikoistunut asiantuntijaorganisaatio.

Y-tunnus: 1845314-7

Sähköposti: viestinta(at)invenco.fi

AA-Bisnode-2019
TOIMISTOT

VANTAA
Äyritie 18
01510 Vantaa
p. 010 229 0830

TAMPERE
Rautatienkatu 21 C 6. krs
33100 Tampere
p. 010 505 4505

OULU
Uusikatu 53
90120 Oulu
p. 040 546 0465

KUOPIO
Kauppakeskus Minna
Haapaniemenkatu 18, 3. krs
70110 Kuopio
p. 050 350 4088

Copyright © 2019 Invenco Oy | All rights reserved.